“Onze mensen achter de telefoontrainingen”
Jos Wittkampf
Als eigenaar en trainer selecteert en ontwikkelt Jos samen met het team passende werkvormen en methodieken, waarmee groepen deelnemers worden gestimuleerd tot het opdoen van ervaring en kennis. Jos geeft vanuit zijn jarenlange achtergrond de trainingen vorm, op basis van didactische en leerpsychologische kennis. Hij stemt zijn gedrag af op doelen en behoeften van de deelnemers. Hij creëert een klimaat met de juiste balans tussen veiligheid en uitdaging. Jos is een toptrainer in Nederland. Hij is geestig en down-to-earth. Zijn boodschap komt altijd aan. De vele positieve reacties van de deelnemers en de grote belangstelling voor de trainingen zijn een stimulans om op deze manier verder te gaan. Stuur een email of bel: 070 221 0387
Christine Strijker
Christine is onze trainingsactrice en professional trainer binnen Telefoon-Trainingen, en is tevens oprichter en eigenaar van ‘Stage for Life’. Een unieke samenwerking die zich vertaalt in vele succesvolle opdrachten. Christine heeft een afgeronde HBO theateropleiding als achtergrond en vele jaren ervaring in het werken met groepen en individuen van jong tot oud. Christine is in staat om passende werkvormen en oefensituaties te creëren tijdens rollenspellen. Spel en humor zijn steevast van de partij, waardoor in een ontspannen sfeer geleerd, geoefend en ontwikkeld kan worden. Stuur een email of bel: 070 221 0387
Lise van der Pock
Lise is sinds 1 mei 2017 onze officemanager. Zij is van maandag t/m donderdag verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken van ons kantoor in Den Haag en onderhoud contact met ons kantoor in Groningen. Alle inkomende gesprekken voor Groningen en Den Haag komen bij haar binnen en ze neemt dan ook over het algemeen de telefoon op. Lise is voor de klanten hét aanspreekpunt als het gaat over de planning, administratie en een deel van de financiële administratie. Lise wordt enthousiast als zij uw sparringpartner mag zijn bij de juiste keuze van het soort training en de specifieke invulling daarvan. Haar opgewektheid, vrolijkheid en enthousiasme zijn aanstekelijk en zij is een aanwinst voor Telefoon-Trainingen. Stuur een email of bel: 070 221 0387
Kees Lamper
Kees Lamper van ‘Lamper Design.nl’, regelt nu meer dan een jaar het onderhoud van onze super drukbezochte WordPress websites en daar zijn wij reuze blij mee. Kees en zijn team zorgen ervoor dat plugin’s up to date zijn, lossen conflicten tussen plugin’s/thema’s op, regelen de backups en voegen speciale functies toe die ik goed kan gebruiken. Hierbij houden zij goed rekening met de bezoekerspieken, zodat onze bezoekers hier niets of nauwelijks iets van merken. Kees zelf communiceert helder, duidelijk en snel. Vaak heb ik binnen een paar minuten een oplossing op onze vraag. Wij zijn ontzettend blij met Kees. Stuur een email of bel: 070 221 0387
Elektrisch rijden
Wij hebben kritisch gekeken naar onze eigen bedrijfsvoering. Hoe kunnen wij zelf de energietransitie aanpakken? Hoe brengen wij de kosten daarbij omlaag. Wat kunnen wij bij Telefoon-Trainingen doen om schoner, zuiniger en duurzamer te werken? We hebben alle activiteiten van ons bedrijf onder de loep genomen om nauwkeurig vast te stellen wat er beter kan. Van papier gebruik, verwarming en elektra en keken daarbij met welke directe maatregelen we een een aanzienlijk effect bereiken. Wij maken vanuit Den Haag en Groningen veel kilometers. Dat heeft ook nadelen. We kwamen erachter dat maar liefst 80% van de CO2 die we als bedrijf uitstoten, afkomstig is van ons wagenpark. De vervanging van al onze benzine auto’s is per 1 september 2021 een feit, door de aanschaf van elektrische auto’s.
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen
Wij investeren niet alleen in de kwaliteit van onze trainingen, maar ook in de kwaliteit van de samenleving. Dit maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) doen wij sinds 2010 door het delen van kennis en ervaring. Naast jaarlijkse donaties nodigen wij 3 charitatieve instellingen uit om een verzoek in te dienen voor coaching of training met een aanzienlijke korting op het training tarief. Deze instellingen moeten een maatschappelijke relevantie of doel hebben en niet beschikken over voldoende middelen om een professioneel trainingsbureau in te huren.
CRKBO
Het Centraal Register Kort Beroepsonderwijs bestaat uit een register instellingen en een register docenten. In het register instellingen staan onderwijsinstellingen ingeschreven die voldoen aan de kwaliteitscode voor opleidingsinstellingen voor kort beroepsonderwijs. De Belastingdienst stelt inschrijving in het juiste CRKBO-register als voorwaarde om in aanmerking te komen voor BTW vrijstelling. Inschrijving is door ons gerealiseerd door een positief afgesloten audit. Alle trainingen van Telefoon-Trainingen worden zonder BTW gefactureerd.
Kwaliteit en Klachten
De kwaliteit van onze trainingen kunnen wij blijven garanderen omdat de deelnemers na afloop van elke trainingsbijeenkomst een evaluatieformulier invullen. Met de uitkomsten van de evaluaties kunnen wij de trainingen eventueel bijsturen en verbeteren. Mocht er klachten zijn en een training voor de deelnemers toch nog niet het gewenste resultaat opleveren, dan wordt deze met aanvullingen en aanpassingen opnieuw kosteloos geïnitieerd. Voor alle klachtenbehandelingen door Telefoon-Trainingen zijn de Algemene voorwaarden van toepassing, welke op verzoek worden toegestuurd.
Voor alle klachten over werkzaamheden van Telefoon-Trainingen geldt dat:
- Klachten over bejegening, uitlatingen, geleden schade of over verrichtte werkzaamheden door diegene die uit naam van Telefoon-Trainingen een dienst hebben geleverd, dienen door de betrokkenen (opdrachtgever of deelnemer) binnen acht dagen na ontdekking, doch uiterlijk binnen veertien dagen na voltooiing van de betreffende werkzaamheden schriftelijk te worden gemeld aan Telefoon-Trainingen, info@telefoon-trainingen.nl of adres; Obergon 26, 9951 HL WINSUM. De klacht dient een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving te bevatten, zodat Telefoon-Trainingen in staat is adequaat te reageren.
- De klager ontvangt binnen acht dagen een schriftelijke bevestiging van de ingediende klacht. Hierin zijn opgenomen; de datum van de klacht alsmede een korte omschrijving van de feiten waarop de klacht betrekking heeft en wat de wens van de klager is.
- Binnen veertien dagen zal Telefoon-Trainingen schriftelijk mededelen of de klacht gegrond of ongegrond is verklaard.
- Indien een klacht gegrond is verklaard, zal Telefoon-Trainingen de werkzaamheden alsnog verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de opdrachtgever aantoonbaar zinloos is geworden. Dit laatste dient door de opdrachtgever schriftelijk kenbaar te worden gemaakt.
- Indien een klacht niet gegrond wordt verklaard is er de mogelijkheid om binnen dertig dagen schriftelijk in beroep te gaan bij de geschillencommissie bestaande uit een lid namens de opdrachtgever, een lid namens Telefoon-Trainingen en een lid aan te wijzen door deze twee leden gezamenlijk. Het lid namens Telefoon-Trainingen is de heer J. Wittkampf info@telefoon-trainingen.nl. Uitspraken van deze geschillencommissie zijn bindend.
- De geschillencommissie die de klacht behandeld heeft geheimhoudingsplicht en zal de persoonlijke levenssfeer van de betrokkenen beschermen.
- Een uitspraak zal uiterlijk dertig dagen na ontvangst, via hoor en wederhoor, worden uitgebracht. Het advies is voor Telefoon-Trainingen bindend.
- Indien de klacht gegrond is verklaard door Telefoon-Trainingen en de geschillencommissie, zal Telefoon-Trainingen slechts aansprakelijk zijn binnen de grenzen van de Algemene voorwaarden van Telefoon-Trainingen, welke op aanvraag worden toegestuurd. Te weten: het opnieuw verrichten van de werkzaamheden en/of initiëren van een training met aangepaste onderdelen.
- Bij een blijvend geschil zal klager zich kunnen wenden tot de rechter in de vestigingsplaats van Telefoon-Trainingen, zoals omschreven in de Algemene voorwaarden van Telefoon-Trainingen, welke op aanvraag worden toegestuurd.
- Telefoon-Trainingen draagt zorg voor registratie van het aantal bij haar ingediende klachten, de aard van de klacht en de getroffen maatregel en zal deze voor een termijn van 3 jaar bewaren.