Een Visie hebben is mooi, maar uiteindelijk draait alles om de uitvoering.

telefoontraining


“Goed luisteren is een even sterk middel om te communiceren als goed praten”. 

Met onze Telefoontraining willen wij de medewerkers van uw organisatie inzicht en vaardigheden verschaffen, die hem/haar in staat stellen om op een effectieve en professionele wijze om te gaan met vragen, wensen en klachten van de klant, cliënt of patiënt. Dit vanuit het oogpunt van efficiëntie, respect voor de beller en gericht op een doelmatige en professionele telefonische dienstverlening.


Onze aanpak in de praktijk


• Initiëren van een gespreksstructuur (telefoonprotocol).

• Algemene gespreksvaardigheden.

• Luisteren, feedback geven, feedback ontvangen, feedback vragen.

• Vragen stellen, discussiëren en klantgericht communiceren.

• Efficiënte dienstverlening en communicatie.

• Assertieve telefoon beantwoording,

• Het respectvol onderbreken van een ‘breedsprakige’ beller.

• Het vlot ‘to the point’ komen en een effectief gesprek voeren.

• Correct doorverbinden naar de juiste medewerker.

• Prioriteiten op het werk tijdens grote drukte.

• Professioneel communiceren.

• Moeilijke gesprekken en de agressieve beller.

• Het bewaken van een gemiddelde gespreksduur.

• Het correct afsluiten van een gesprek.

Telefoontraining

​Klik hier om terug gebeld te worden.





Voor meer informatie of het aanvragen van een voorstel gebruikt u het contactformulier hieronder.

Contactgegevens

DEN HAAG

Laan van Meerdeervoort 144

2517 BE DEN HAAG

Tel: 070 – 221 03 87

WhatsApp: 06-20 61 06 28

E: info@telefoon-trainingen.nl

CONTACTGEGEVENS

GRONINGEN

Obergon 26

9951 HL WINSUM

Tel: 050 – 211 27 80

WhatsApp: 06-20 61 06 28

E: info@telefoon-trainingen.nl

CRKBO


Openingstijden

Ma t/m vrij: 08.00 – 18.00 uur

KvK: 27257108

Algemene voorwaarden

Telefoon-Trainingen

op aanvraag verkrijgbaar.


facebook
Linked In