Een Visie hebben is mooi, maar uiteindelijk draait alles om de uitvoering.

TELEFOON AGRESSIETRAINING

"Achter iedere kwaaie klant zit een verhaal!"


Bellers zijn divers en worden steeds mondiger. Soms terecht maar vaak ook onterecht en ronduit bot. Klanten doen een beroep op de dienstverlening van uw organisatie. De bellers zijn daarbij alleen geïnteresseerd in zichzelf en in wat zij nodig hebben. Wij willen de medewerkers inzicht en vaardigheden te verschaffen, die hen in staat stellen om de-escalerend om te gaan met intimidatie, agressie en geweld van de cliënt of patiënt. Dit vanuit het oogpunt van veiligheid voor henzelf en gericht op een doelmatige en professionele dienstverlening.


onze aanpak in de praktijk


• Verschil tussen frustratie agressie en instrumentele agressie.

• Vormen van agressie onderscheiden en hiernaar handelen.

• Aanwijzingen herkennen voor opkomend agressief gedrag.

• De-escaleren van agressie.

• Waar komt agressief gedrag uit voort en wat is het doel?

• Gevoelens en lichamelijke reacties bij agressief gedrag.

• Agressief gedrag opwekken of versterken.

• Agressief gedrag verminderen of ombuigen.

• Stressreacties en het verwerken van agressie.

• Kun je op je collega’s rekenen?

Telefoon Agressietraining

​Klik hier om terug gebeld te worden.





Voor meer informatie of het aanvragen van een voorstel gebruikt u het contactformulier hieronder.

Contactgegevens

DEN HAAG

Laan van Meerdeervoort 144

2517 BE DEN HAAG

Tel: 070 – 221 03 87

WhatsApp: 06-20 61 06 28

E: info@telefoon-trainingen.nl

CONTACTGEGEVENS

GRONINGEN

Obergon 26

9951 HL WINSUM

Tel: 050 – 211 27 80

WhatsApp: 06-20 61 06 28

E: info@telefoon-trainingen.nl

CRKBO


Openingstijden

Ma t/m vrij: 08.00 – 18.00 uur

KvK: 27257108

Algemene voorwaarden

Telefoon-Trainingen

op aanvraag verkrijgbaar.


facebook
Linked In