Een Visie hebben is mooi, maar uiteindelijk draait alles om de uitvoering.


MULTITASKTED TELEFONEREN

"Kalm aan, maar rap een beetje!"


Multitaskted telefoneren is het vlot uitvoeren van meerdere telefoonhandelingen of gesprekken. Het is vooraf onvoorspelbaar welke bellers juist meer aandacht vragen, breedsprakig zijn en daardoor de doorstroming van telefoonverkeer belemmeren.​ Wij willen medewerkers laten ervaren hoe het is om bij grote drukte efficiënt en effectief om te gaan met vragen en wensen van de beller. Correct getimed met respect 'onderbreken' van ‘chit chat’ en gesprek per gesprek afhandelen met behulp van de juiste woordkeuze en intonatie. 


onze aanpak in de praktijk


• Versterken mentale weerbaarheid en assertiviteit.

• De beller effectief en efficiënt te woord staan.

• Het vermijden van ‘chitchat’ en vlot ‘to the point’ komen.

• De beller beleefd en met respect kunnen onderbreken.

• Dichtbij de primaire vraag van de beller blijven.

• Krachtig Luisteren, Samenvatten en Doorvragen (LSD techniek).

• De regie in het gesprek kunnen nemen en vasthouden.

• Het gebruik van de wachtstand bij meerdere gesprekken.

• Rap toewerken naar het einde van een gesprek.

Gesprek ook afsluiten bij een ontevreden klant.

Afsluittechnieken.

Multitaskted telefoneren

​Klik hier om terug gebeld te worden.





Voor meer informatie of het aanvragen van een voorstel gebruikt u het contactformulier hieronder.

Contactgegevens

DEN HAAG

Laan van Meerdeervoort 144

2517 BE DEN HAAG

Tel: 070 – 221 03 87

WhatsApp: 06-20 61 06 28

E: info@telefoon-trainingen.nl

CONTACTGEGEVENS

GRONINGEN

Obergon 26

9951 HL WINSUM

Tel: 050 – 211 27 80

WhatsApp: 06-20 61 06 28

E: info@telefoon-trainingen.nl

CRKBO


Openingstijden

Ma t/m vrij: 08.00 – 18.00 uur

KvK: 27257108

Algemene voorwaarden

Telefoon-Trainingen

op aanvraag verkrijgbaar.


facebook
Linked In