“Samen met ons kijken naar je toekomst”
Wat is een Persoonlijk OntwikkelingsPlan (POP)?
Een POP is een Persoonlijk Ontwikkelingsplan wat vervaardigd wordt door de trainer en is bestemd voor de medewerker. De POP wordt gemaakt met op de achtergrond het soort organisatie en zijn doelstellingen. Een POP is per organisatie steeds weer anders en dus maatwerk. De bedoeling is, de medewerker de kans te bieden zich verder te ontwikkelen. Zo kunnen de organisatiedoelen en de ambities van de werknemer zo goed mogelijk op elkaar afgestemd worden.
POP
Werkgevers willen graag dat medewerkers zich verder ontwikkelen. Daarom zijn ze steeds meer bereid te investeren in de ontwikkeling van hun medewerkers. Iedere medewerker ontvangt in overleg met de opdrachtgever een POP tijdens een training of intervisie. Werken met een POP helpt de medewerkers om afgesproken doelstelling met de organisatie waar te maken. Het is niet alleen een krachtige vorm van leren, maar ook na afloop van een telefoontraining houdt een POP de medewerker scherp.
Waarom een POP?
- Beter worden in de telefonische dienstverlening.
- Meer talenten ontwikkelen.
- Binnen het vakgebied specialiseren.
- De functie-inhoud verdiepen en verrijken.
- Doorgroeien naar een hogere functie.
- Switchen naar een andere (betere) functie.
- Weinig kans om vast te roesten en (foute) routines te ontwikkelen.
Aan de slag met een POP
Het maken en uitvoeren van een Persoonlijk OntwikkelingsPlan verloopt volgens een vast stappenplan. Na het monitoren van telefoongesprekken gaan de trainer en medewerker kort met elkaar in gesprek om de POP verder vorm te geven en te evalueren. Er wordt gekeken of de medewerker in staat is om ontwikkelafspraken uit te voeren. Een kopie van de POP wordt overhandigd aan de opdrachtgever.
Sitemap
Locatie Den Haag
Laan van Meerdervoort 144
2517 BE DEN HAAG
Locatie Groningen
Obergon 26
9951 HL WINSUM
Openingstijden
Ma t/m vrij: 08.00 – 18.00 uur
KvK: 27257108
Algemene voorwaarden Telefoon-Trainingen op aanvraag verkrijgbaar.