Een Visie hebben is mooi, maar uiteindelijk draait alles om de uitvoering.

Veel gestelde vragen

  • Zijn er kosten verbonden aan een kennismakingsgesprek?

Nee…! Een kennismakingsgesprek of offertegesprek is altijd vrijblijvend en kosteloos. Voor u een uitgelezen kans om eens kennis te maken met de trainer en de trainingsacteur. Een kennismakingsgesprek stelt u ook in de gelegenheid om vragen en doelstellingen voor een training of workshop verder te definiëren.


  • Is er rendement op een training?

Ja…! Inkomende gesprekken zijn effectief korter, de telefoon wordt vlotter beantwoord, er is minder stress en daardoor meer tijd voor oprechte klantgerichte dienstverlening. De vernieuwde werkwijze is even wennen, maar vooral sterk verfrissend.


  • Worden trainingen en workshops Incompany gehouden?

Ja…! Alle trainingen en workshops worden binnen uw eigen organisatie gegeven. Het is een vertrouwde omgeving wat het rollenspel realistischer maakt . Daarbij verkort het in de meeste gevallen de reistijd. Als de voorkeur geeft voor een externe locatie, kan daarin bemiddeld worden.


  • Zijn de tarieven weergegeven per persoon?

Nee…! Tarieven zijn per dagdeel. Telefoon-Trainingen berekent het tarief nooit per deelnemer, maar altijd per groep en per dagdeel. Voor u als opdrachtgever een aantrekkelijk idee. Hoe meer deelnemers mee kunnen doen aan een training of workshop, hoe voordeliger dat per deelnemer voor u wordt.


  • Wat is de maximale groepsgrootte?

Voor de effectiviteit van een training of workshop is een groepsgrootte van acht tot twaalf deelnemers optimaal. De persoonlijke benadering van de deelnemers is daarmee gegarandeerd.


  • Is het trainingsmateriaal inbegrepen bij het tarief?

Ja…! De syllabus of hand-out, is inbegrepen in de prijs. Het materiaal wordt daags voor de training kosteloos digitaal naar u verzonden. U kunt het vervolgens voor het aantal deelnemers uitprinten en inbinden.


  • Ontvangen de deelnemers aan het einde van de training een diploma of certificaat?

Ja…! Als de medewerker van uw organisatie een training volledig heeft gevolgd en met goed gevolg heeft afgerond, ontvangt hij/zij na afloop een certificaat van deelname. Dit certificaat wordt met vermelding van het soort training, de datum en de plaats door de trainer ondertekend. Hier zijn geen kosten aan verbonden.


  • BTW vrijstelling. Hoe zit dat??

Telefoon-Trainingen is opgenomen in het Centraal Register Kort Beroepsonderwijs (CRKBO). Telefoon-Trainingen is erkend en voldoet aan de zware kwaliteitscode voor opleidingsinstituten voor kort beroepsonderwijs. Een stevige kwalitatieve audit is vooraf gegaan aan deze registratie. Tevens is Telefoon-Trainingen als trainingsbureau en haar geregistreerde trainers, erkend ten aanzien van de BTW-wetgeving. Deze regels bepalen dat al onze activiteiten BTW vrijgesteld zijn, omdat wij erkend zijn door het CRKBO.


  • Wat als we niet tevreden zijn over het behaalde resultaat?

Indien u als opdrachtgever niet tevreden bent over het behaalde resultaat, zal Telefoon-Trainingen de training zoals overeengekomen in goed overleg opnieuw uitvoeren.


  • Mystery calls en Mystery visits…mag dat zomaar?

Nee….! Telefoon-Trainingen maakt tijdens het verrichten van de Mystery Calls en Mystery Visits gebruik van audiovisuele opnameapparatuur. Conform de wet op de privacy dienen de medewerkers binnen uw organisatie op de hoogte te zijn dat er dergelijke metingen gaan plaatsvinden. de beeld- en geluidsopnames worden tijdens de training gepresenteerd aan alle deelnemers en plenair geëvalueerd.


  • Wat gebeurt er met het opgeslagen materiaal van de Mystery Calls- en Visits?

Beeld- en geluidsopnames worden opgeslagen in de database van Telefoon-Trainingen. Deze worden nooit ter beschikking gesteld aan u als opdrachtgever of aan derden. Opnames worden na de evaluatie en beëindiging van de opdracht in het bijzijn van de deelnemers definitief verwijderd uit de database.


  • Waarom een trainingacteur of trainingsactrice?

1. Geloofwaardig en snel kunnen improviseren in de organisatiecontext waar de training plaatsvindt en het effectief kunnen creëren van de leersituatie, die voor de deelnemer relevant is.

2. Kort en bondig relevante feedback kunnen geven, gebaseerd op concrete waarnemingen van het het gedrag van de deelnemer.

3. Een naadloze en harmonieuze samenwerking met de trainer.

4. Soepel en effectief de theorieën of protocollen van de organisatie waarmee in de training gewerkt wordt, kunnen integreren in het spel en de feedback.


  • Kan ik referenties opvragen en waar doe ik dat?

Referenties van verschillende opdrachtgevers zijn op te vragen via ons e-mail adres:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.



​Klik hier om terug gebeld te worden.





Voor meer informatie of het aanvragen van een voorstel gebruikt u het contactformulier hieronder.

Contactgegevens

DEN HAAG

Laan van Meerdeervoort 144

2517 BE DEN HAAG

Tel: 070 – 221 03 87

WhatsApp: 06-20 61 06 28

E: info@telefoon-trainingen.nl

CONTACTGEGEVENS

GRONINGEN

Obergon 26

9951 HL WINSUM

Tel: 050 – 211 27 80

WhatsApp: 06-20 61 06 28

E: info@telefoon-trainingen.nl

CRKBO


Openingstijden

Ma t/m vrij: 08.00 – 18.00 uur

KvK: 27257108

Algemene voorwaarden

Telefoon-Trainingen

op aanvraag verkrijgbaar.


facebook
Linked In