Een Visie hebben is mooi, maar uiteindelijk draait alles om de uitvoering.

TEstimonials

… Gemiddelde waarderingscijfer training: 8,4
… Gemiddelde waarderingscijfer trainer(s):9,3
82% van onze klanten zouden de training aanbevelen bij vergelijkbare organisaties.
_____________________________________________

“…hartelijk bedankt voor twee leerzame dagen. Ook bedankt voor het verhelderende gesprek. Ik heb er veel aan gehad en veel van opgestoken.” – Rob


“…nooit gedacht dat er nog zoveel meer achter een ogenschijnlijk simpel telefoongesprek zit. De diepgang heeft mij zeer verrast”. – Ingrid


“…mooie sfeer in de groep van deelnemers. Jezelf terughoren op de audio-opname is een mooie confrontatie en zeer leerzaam.” -Esther


“…het was allemaal wel aardig opgezet, maar deze training heeft mijn geen nieuwe inzichten verschaft. Ik vond dat de trainers soms wel erg nadrukkelijk aanwezig waren.” – Anneloes


“…de trainers creëren een veilige sfeer door grappige anekdotes te vertellen. Ze stimuleren je om jezelf bloot te geven.” – Ilse


…”het was fijn om in je eigen vertrouwde omgeving met alle collega’s samen te zijn. Ik heb eindelijk eens goed kennis gemaakt met iedereen”. – Anoniem


“…deze telefoontraining was zeer leerzaam met voldoende ruimte voor de individuele inbreng. Ik heb veel geleerd van ogenschijnlijk “kleine” tips.” – Eef


“…wat gaaf om mijzelf en mijn collega’s beter te leren kennen tijdens de workshops. Ben benieuwd hoe dat allemaal bij mijn partner werkt.” -Nicole


“…leuke en leerzame telefoontraining die op een ontspannen manier werd gebracht. Het vaststellen van elkanders eigenschappen en kwaliteiten is een goede stap in de richting om elkaar beter te leren kennen.” – Marielle


“…de combinatie van beide trainers was uniek. Ze vullen elkaar perfect aan en houden de sfeer open en eerlijk. Er ontgaat ze niets.” – Farah


“…ik ben zelf geen held als het om rollenspellen gaat, maar ik heb mezelf er overheen gezet en het bleek het leerzaamste moment van deze dagen te zijn”. – Aggie


“…een heldere en frisse confrontatie met mijn zelfbeeld. Hoe sta ik in mijn werk en welke uitstraling heb ik naar mijn klanten en collega’s?” – Anita


“…ik had geen idee dat ik zo achter de feiten aan liep. Noem het maar gerust beroepsdeformatie. Ik heb zoveel geleerd op deze dagen.” – Anita


“…ik doe dit werk al 25 jaar en dacht alles wel te weten. Er is echter veel veranderd in de telecommunicatie. Ik ben blij dat de trainers er waren.” – Theo


“…twee TOP trainers met een enorme berg aan ervaring. Leuk ook om het entert®aingehalte van beide trainers mee te maken. We hebben erg gelachen om onze eigen “fouten.” – Ton


“…wat kan er veel ‘fout’ gaan in de communicatie! Een (h)eerlijke manier om van deze fouten te leren en er iets mee te doen. Mijn complimenten aan de trainers.” – Sylvia


“….bedankt voor je duidelijk aanwezig zijn dit afgelopen jaar!”  AH


“…ik ben niet in slaap gevallen en dat is voor het eerst. Als je dat vergelijkt met eerdere trainingen is deze zeker een aanrader. Wat een tempo bij de trainer en boeiend van begin tot einde”.  – Mahmud


“….onbegrijpelijk dat daar zo lang mee gewacht is. Nooit eerder een dergelijke intensieve dag gehad. Hier moet iedere (aspirant) telefoniste/receptioniste mee beginnen”. – Tessa


“….de trainer is waarschijnlijk met de telefoon in zijn handen geboren. Hij is uitstekend op de hoogte van alle processen binnen de telefonische dienstverlening”. Die 10+ is van mij”. – Jolanda


“….gelukkig weinig theorie maar meer een training uit de praktijk. De video- en geluidsopnames vond ik in het begin wel wat bedreigend en confronterend. De trainer creëerde een veilige sfeer. De praktijkoefeningen hebben mij op het spoor gezet. Met een dergelijke groepsgrootte van 10 deelnemers is één dag eigenlijk te kort”. – Gert


“….ik moest even wennen aan de stijl en ‘spontaniteit’ van de trainer. Hij had zich beter mogen verdiepen in de deelnemers vooraf. Uiteindelijk bleek het een fijne training te zijn”. – Arjan


“…je hoeft geen ander mens te worden om de zaken eens anders aan te pakken. Bedankt Christine en Jos voor deze leerzame dagen”. – Mees



​Klik hier om terug gebeld te worden.





Voor meer informatie of het aanvragen van een voorstel gebruikt u het contactformulier hieronder.

Contactgegevens

DEN HAAG

Laan van Meerdeervoort 144

2517 BE DEN HAAG

Tel: 070 – 221 03 87

WhatsApp: 06-20 61 06 28

E: info@telefoon-trainingen.nl

CONTACTGEGEVENS

GRONINGEN

Obergon 26

9951 HL WINSUM

Tel: 050 – 211 27 80

WhatsApp: 06-20 61 06 28

E: info@telefoon-trainingen.nl

CRKBO


Openingstijden

Ma t/m vrij: 08.00 – 18.00 uur

KvK: 27257108

Algemene voorwaarden

Telefoon-Trainingen

op aanvraag verkrijgbaar.


facebook
Linked In